Vila i frid <3

 
Jag tittar i bloggens arkiv och tänker tillbaka. Dessa underbara år med Alvin! 5,5 år.
Önskar att de hade blivit betydligt fler...Alvin fick akut njursvikt, troligen kronisk och klarade sig inte.
Sorgen är fruktansvärd. Jag saknar honom så extremt mycket. Han blev som en del av mig.

Efter det så kom ytterligare en kär familjemedlem till katthimlen. Burman Lotus som
fick den fruktansvärda och obotliga sjukdomen våt FIP.
Lotus blev bara 4 månader gammal :-'( Nu vilar de bredvid varandra i skogsbrynet ute på landet.
 
Alvin 
2009-09-30   
† 2015-05-24
 

Lotus
2015-04-29  
† 2015-09-08
 
Hittekatten Gustav finns kvar hos oss men han saknar innerligt sina kattvänner. 
Han blev hastigt sjuk strax innan Lotus bortgång men smärtstillande och antibiotika hjälpte som tur var.
Uppskattar att Gussi är ca 7-8 gammal. Hoppas på att få många fler år tillsammans.
 
Älskade Gustav och lilla Lotus innan han blev sjuk.

Lämna tassavtryck här

Meddelandeformulär:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Bloggadress/hemsida (om du har):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0