Katt-tröja?

Nu börjar det bli riktigt kallt ute!

Jag vill ut men väl ute så vill jag in så snabbt som möjligt.
Jag skakar och det känns som att det blåser rakt igenom mig!

Mammas syster föreslog en tröja. Mamma tycker dock att det skulle kännas lite löjligt.

Vad tycker ni? Finns det andra frusna fyrbenta där ute som har något tips?


Liten Alvin, februari 2010.

Lämna tassavtryck här
Postat av: *Annmi

Sååå söt du är....

Mjauu,har inga tips tyvärr /Jam & Kram från oss!!!

Datum: 2010-10-07,Tid: 13:05:26
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/
Postat av: Anneli & Twix

Kanske det skulle vara bra med en tröja, eller så kanske du vänjer dig mer och mer mot kylan... Hade en liten stickad kofta till min Devon rex katt Melker då vi var ute...



När han inte längre gick i koppel utan var både ute och inne katt, blev han mer och mera van kylan och behövde inte längre någon kofta.



Det är väl som för oss, vi fryser mycket nu, när kylan träder in, men vänjer oss succesivt...



Höst kramar från oss



Datum: 2010-10-07,Tid: 13:05:26
URL: http://pottipotti.bloggplatsen.se/
Postat av: Kattfamiljen

Har också funderat på det där med tröja. Vår Hugo verkar inte ha något emot att ha något på sig så han kanske får en tröja till vintern.

Så ja trivs du med det Alvin så kör på det ;-)

Datum: 2010-10-07,Tid: 13:05:26
URL: http://kattfamiljen.se/

Meddelandeformulär:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Bloggadress/hemsida (om du har):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0