Filuren i naturen

När jag och mamma var ute i skogen så fann vi den här krabaten!
Jag ville bums fram och hälsa men det fick jag inte för mamma :-(

Det ser nästan ut som att den har en peruk på huvudet! *fniss*

Lämna tassavtryck här
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

åååååååhhhh va söt :-) jag älskar igelkottar! Svergies sötaste vilda djur tror jag.



Sv: Hihi ne precis katter avskyr verkligen stängda dörrar. Särskilt när vi mattar eller hussar är där bakom dörren. Ibland när jag duschar så bokstavligt talat bankar Theo på dörren. Han är så stark och så stora tassar så det låter nästan som en människa haha.

Datum: 2010-05-25,Tid: 19:13:45
URL: http://kattfamiljen.se/

Meddelandeformulär:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Bloggadress/hemsida (om du har):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0