Cat Flip


Tännkte tipsa om denna smarta uppfinning:

Cat Flip


En matskål som håller flugor och andra insekter borta från kattmaten!
Själva matskålen öppnas med ett enkelt slag med tassen på luckan. :-)

Jag skulle lära mig den här snabbt! Man kan ju även ha kattgodis i den. Annars är det en väldigt smart skål att ha på balkong/altan där det förkommer många insekter under sommaren.

Cat Flip är av plast och går att tvätta i diskmaskin. Matskålen Mäter ca 21 x 19 x 9 cm.

 

Finns att köpa för 149kr hos CoolStuff.se

 


Vill du länka och få produkter från Coolstuff? Kika in på deras nyhetsbrev ---> KLICKA HÄR

 


Lämna tassavtryck här
Postat av: Emma

Det var bra gjort av henne!

Farmors ena katt hade en skinnpåse under magen med, det är tydligen vanligt på kastrerade hankatter, men mina har klarat sig än så länge;)



Så de växer så långsamt? Då fattas det en del än alltså...Han kommer nog bli stor!

Datum: 2010-05-31,Tid: 07:31:23
URL: http://nero.doggyblogg.se
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Va roligt att Alvin hittat kompisar ute :-)



Sv: ja visst låter Carnia intressant. Jag blir så glad att det faktiskt kommer mer och mer katt anpassad kost. Typ royal canin som är bland dom populäraste har ju väldigt mycket spannmål i sin mat om man jämför med tex orijen. Hoppas dom också förstår grejen och börjar ändra lite.



Aha hoppas det snart finns igelkottar i hela sverige igen då :-) dom är ju underbara.



Ja lådor har ju en tendens att vara superkul :-) små som stora lådor skall undersökas.

Datum: 2010-05-31,Tid: 07:31:23
URL: http://kattfamiljen.se/
Postat av: Emma

Härligt med semester! Och att få umgås bara familjen, blir inte så ofta nu för tiden.



Det kan ju kanske bli lite jobbigt för dom om den blir väldigt stor så den är i vägen på riktigt, hoppas det inte är fallet för Alvin!



Själv ska jag jobba hela sommaren + att jag har fått en tills vidare anställning så nu ska jag fortsätta till hösten på 75%. Skönt att veta man har jobb i alla fall. Förhoppningsvis flyttar det hit en valp i början på september så då blir jag lite ledig.

Datum: 2010-05-31,Tid: 07:31:23
URL: http://nero.doggyblogg.se
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Va kul att dom verkligen leker med varandra :-) Katter är nog socialare än man tror många gånger.



Hoppas Alvin gillar smakprovet från Carnia. Hade ni inte testat orijen? Det kan jag säga att jag varit jättenöjd med till våra pojkar i alla fall. Så det kan jag rekomendera :-)

Carnia är ju helt nytt så det är nog knappt någon som testat. Men det verkar också bra.

Datum: 2010-05-31,Tid: 07:31:23
URL: http://kattfamiljen.se/
Postat av: Twix & Matte Pottipotti

Hej hej på er!



Vilken smart kart skål. Den skulle passa bra ute på eran mysig balkong...



Jag antar att du har haft det bra hos din din mammas pappa och med Astor...



Vad roligt att du fick dig en nyfiken kompis...



Som vanligt en massa härliga bilder på dig Alvin, din mamma är toppen bra med sin kamera!



Ha det allra bäst i sommar värnen.



Kram från Twix och Matte



Datum: 2010-05-31,Tid: 07:31:23
URL: http://pottipotti.bloggplatsen.se/

Meddelandeformulär:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Bloggadress/hemsida (om du har):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0