Hemma

Hej!
I söndags kom jag och mamma hem till lägenheten. Skönt att vara tillbaka men så roligt vi har haft!

Tänkte tipsa om en kul leksak som jag fått av morfar:

Den fästs i dörröppningen och leksaken kan ställas i önskad längd.
Finns på Biltema för 19.90 kr! :-) Helt klart värd det priset!

Lämna tassavtryck här
Postat av: Twix & Matte

Välkommen hem, toppen att ni har haft kuligt hemma...



En sån har jag ute i trädet, fast med en trassel gubbe... Jag sliter och jagar den... Men jag tror minsann att min familj har glömt den ute under vintern... Undrar om den är kvar?!...



Vårkarmisar från mig och Matte till er alla

Datum: 2010-03-10,Tid: 19:06:58
URL: http://pottipotti.bloggplatsen.se/
Postat av: Wikki

Jag hade en sådan där leksak, men matte säger "aldrig mer!" den blev farlig! Jag hade bara en himla tur att matte var hemma, när jag lekte med den och lyckades få snöret att snurra runt mig och bli en snara, och fastnade... hade som tur var ena tassen insnodd också och gav lite mellanrum - annars hade jag strypts... snodden satt så hårt att matte hade svårt att klippa av den och så panikslet jag samtidigt, hu! Så ha dem bara framme till lek när någon människa är med!

TassKram Wikki

Datum: 2010-03-10,Tid: 19:06:58
URL: http://www.metrobloggen.se/wikipedia

Meddelandeformulär:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Bloggadress/hemsida (om du har):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0