Trevlig helg!

Jag vill passa på att önska er alla en trevlig helg! Nästa vecka vi den här tiden kommer jag att
vara hos mammas färäldrar. Vi längtar! Då får jag äntligen återse min hundkompis Astor!

Idag kom en överraskning med posten, fyra förpackningar Gourmet med laxsmak.
De skickades som tack för deltagande i en tävling på nätet.  Men tydligen innehåller de
socker, vilket inte är så bra för oss katter... Men de var riktigt goda. Riktig lyxmat!

Jag och mamma. Självklart tar jag upp mest plats i bilden. Som den bjässe jag är!


Lämna tassavtryck här
Postat av: Heidi,Kattfamiljen.se

Ser fram emot att se mötet med Sigge :)

Hoppas det funkar bra.

Ne socker är ju verkligen inte bra för kissar. Undrar varför dom stoppar det i kattmat överhuvudtaget??? Sheba har däremot lite lyxmat som inte har socker i sig :)

Datum: 2010-02-19,Tid: 17:50:17
URL: http://kattfamiljen.se/

Meddelandeformulär:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Bloggadress/hemsida (om du har):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0