Mamma är hemma!

Vilket långt blogguppehåll det har blivit. Jag har bott med pappa i Piteå.
Mamma har bott i Vännäsby och jobbat på Skogaholms bageri i Umeå.
Förhoppningsvis får hon fortsätta jobba där i höst. Nu är hon i alla fall hemma! :-)


Nu är kattgräset från Wikki äntligen sått!


Lämna tassavtryck här
Postat av: Linda

SV; Ja, jag förstår inte varför Ybuss inte kan tillåta djur. Funderade ett tag på att kontakta lokaltidningen här i Umeå, men jag vet inte.

Datum: 2011-07-23,Tid: 11:59:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Anneli Twix & Ice

Vad gott det ser ut med Katt gräs... Jasså du har fått vara utan Matte ett tag... Saknar erat bloggande...



Hoppas att ni har det bra så här på hösten, här regnar det tyvärr mest hela tiden.



Ha det allra bäst & kram

Datum: 2011-07-23,Tid: 11:59:31
URL: http://pottipotti.bloggplatsen.se

Meddelandeformulär:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Bloggadress/hemsida (om du har):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0