Uppdatering om läget

Hej kära vänner! Nu var det längesen jag uppdaterade bloggen. Det har hänt en del sen sist.

Jag har varit hos veterinären för vaccination och koll av tänderna. Har fortfarande problem
med tandköttsinflammation. Äter nu penicillin i tablettform. Usch! Min mage mår inte alls bra  av dem.

Pappa studerar i USA och kommer hem först efter midsommar! Så tomt! Men nu
har jag varit ute på landet hos mammas föräldrar. I förrgår kom jag till Piteå.

Mammas morfar har inte långt kvar så nu har mammas mamma (mormor!) åkt till honom
i Göteborg. Så därför kommer vovvekompisen Astor att bo hos mig med mamma ett tag.


Jag



Astor!

Lämna tassavtryck här
Postat av: ☆Annmi

Söötisar ♥....

Håller tassdar att allt blir så bra de kan /Jam & Kraaaaaaaaaaam

Datum: 2011-04-23,Tid: 19:57:18
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/

Meddelandeformulär:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Bloggadress/hemsida (om du har):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0