Kattbus

Nu har jag haft roligt ute! Två katter har hälsat på mig. Den här röda katten smög på mig hela tiden.
Helt plötsligt hoppade han fram framför mig för att sedan kuta iväg. En riktigt nyfiken buse precis som jag!

Vi jagade varandra hit och dit. Mamma fick hänga med så gott hon kunde!


Lämna tassavtryck här
Postat av: Emma

Kan tro det, grannarna till mina föräldrar hade en huggorm utanför sin bro i måndags. Hemska djur! Jag har plockat fram kortisontabletterna i alla fall, ska bara försöka komma ihåg att ta med dom när man går ut med Nero i fortsättningen.



Vad lång Alvin ser ut att vara på bilden!

Datum: 2010-05-29,Tid: 22:02:08
URL: http://nero.doggyblogg.se

Meddelandeformulär:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Bloggadress/hemsida (om du har):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0