Trött!

Nu är jag trött! Det har varit en ganska händelselös dag. Först vaknade mamma och gav mig frukost.
Sedan for hon till skolan och jag umgicks med pappa tills han for. Sedan kom båda hem vid lunchtid.
Då busade de lite med mig för att sedan fara iväg igen! Tisdagar är den dag i veckan som de är borta längst.
Men max 3 timmar i sträck blir det. Då passar jag på att sova så är jag jättebusig när de kommer hem! ;-)

Min favoritsovplats, på fåtöljen med kläder som luktar mamma & pappa!


Lämna tassavtryck här
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Så söt bild :)

Klart man skall passa på att sova när mamma och pappa är bort, destå roligare att busa sen!

Och självklart är det tryggast att sova bland mammas och pappas kläder <3

Datum: 2010-02-02,Tid: 21:02:57
URL: http://kattfamiljen.se
Postat av: Sophia & Katterna

Vad gullig han är!



SV:

Själv bor jag i Stockholm men jo, det var ju bara vår där uppe när vi hämtade min hund Flingan från Umeå i Juni 2004.

Hehe, mina planer är att hamna i Australien eller Spanien i framtiden ;)

Om jag saknar vintern kan jag alltid bara åka och hälsa på mor och far i Sverige igen då! :)



Det bästa är att min sambo vill också flytta till Spanien.

Datum: 2010-02-02,Tid: 21:02:57
URL: http://royalicious.blogg.se/
Postat av: Sophia & Katterna

Tyvärr har jag aldrig åkt skidor men jaa, snö istället för regn och blåst! Ja, vintern är allt för lång och kall.

Jag har alltid vart fashinerad av Australien och jag har alltid sagt att jag passar inte in och det har alltid känts som att jag inte ska bo här, typ som att jag sover hos någon annan.

Datum: 2010-02-02,Tid: 21:02:57
URL: http://royalicious.blogg.se/

Meddelandeformulär:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Bloggadress/hemsida (om du har):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0