Hej!

Ursäkta den långa frånvaron! Nu är jag tillbaka!

Det känns att det är vår i luften nu! Jag har fått gå ut massor, både på balkongen
och utomhus. Massor att se, höra och lukta på! Idag är det ganska blåsigt tyvärr...
Men desto roligare för mig som fick jaga flygande påsar och skräp!

Jag på balkongen. Mamma funderar starkt på att näta in den så att jag kan vara lös där. :-)


Lämna tassavtryck här
Postat av: Wikki

Vi har nätat vår balkong, matte köpte rullar med hönsnät, ståltråd, nägra brädor mm på byggvaruhuset. Sedan klippte hon ut nätet i lagom bitar och fäste mycket grundligt, och liksom sydde ihop nätsektionerna i kanterna med ståltråden. Det blev stadigt och säkert. På sommaren går det att hänga en skuggande gardin där och lite blommor. Det blev så stadigt att man kan klättra lite i om man vill - bättre än plastnät. Plus att människorna kan ha balkongdörren öppen massor, så man kan sringa ut och in som man vill. Lycka till med innätningen!

TassKram Wikki

Datum: 2010-04-28,Tid: 13:26:03
URL: http://www.metrobloggen.se/wikipedia

Meddelandeformulär:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Bloggadress/hemsida (om du har):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0