Wii Fit Plus

Mamma och pappa införskaffade nyligen Nintendo Wii. Nu har de köpt ett spel "Wii Fit Plus" med
tillhörande balansbröda. En lustig grej är att man kan lägga in sina fybenta familjemedlemmar för att väga dem!

Så jag fick förstås en egen "avatar" och min vikt landade på strax ovan 5,5 kilo!
Det går inte längre att påstå att jag är en liten kille! I alla fall inte utan att ljuga! ;-)

Det bästa med spelet är att bita mamma och pappa i hälarna när de rör på sig!


Lämna tassavtryck här
Postat av: Anneli & Twix

Hahaha, vilket roligt spel... Kul att Alvin med fick vara med på ett hörn... Nä, en liten kille verkar han inte vara längre... Twix väger endast 1 kilo mera...



Trevlig vecka! Kramkram från oss

Datum: 2010-09-20,Tid: 20:39:47
URL: http://pottipotti.bloggplatsen.se/
Postat av: *Annmi

Mjauuhihii Va' Coolt!

Datum: 2010-09-20,Tid: 20:39:47
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/

Meddelandeformulär:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Bloggadress/hemsida (om du har):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0