Höstväder

Idag är det riktigt ruggit ute... Höstväder! Kallt och blåsigt! Brrrrr! Har ingen större lust att gå ut.

Så istället kan man vara inne och fira alla temadagarna som är den 4 oktober (idag!) Det vill säga:
  • Kanelbullens Dag (Mamma har firat med att äta flera kanelbullar!)
  • Djurens dag (Lite extra uppmärksamhet till oss pälsbollar!)
  • Internationella barndagen (Vinkar med tassen till förskolebarnen utanför fönstret)
  • Internationella dagen för boende- och bebyggelsefrågor (Fråga: Varför inte bygga fler katthem?)
Djurens dag firar jag nog allra helst! Tänker på mina vänner hos mammas föräldrar:

Katten Zigge och min hundpappa Astor! Längtar till jul när vi ses och kan busa.

Lämna tassavtryck här
Postat av: *Annmi

Såå söta de är Zigge & Astor - Jam Kram NosePûsar & litet "voff" från oss!!!

Datum: 2010-10-04,Tid: 19:33:33
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/

Meddelandeformulär:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Bloggadress/hemsida (om du har):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0