Vinst!

Yippie! Jag vann fototävlingen hos Regina's Zoohörna på Facebook! :-)

Eftersom att Zoohörnan ligger där mormor bor så hämtade hon ut vinsten idag!

 

TAA-DAAA!

En katt-igloo! Ser riktigt mysig ut!


Lämna tassavtryck här
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Den igloon såg jättemysig ut, kul att vinna :-)Sv: Va tråkigt att ni har två hundar som dött av huggormsbett :-( jo jag har också hört att det kan komma senare. Så tråkigt..

Som tur är så är väll Zigge snabb och skicklig. Men jag förstår att man oroar sig, det är ju tyvärr rätt farligt för dom att bli bitna.

Datum: 2010-05-15,Tid: 19:43:51
URL: http://kattfamiljen.se/
Postat av: Sophia och katterma

Åh vilken mysig igloo!

Och jag blir bara mer och mer faschinerad över hur fin Alvin blir ju äldre han blir. En riktig stilig pojke där.

Datum: 2010-05-15,Tid: 19:43:51
URL: http://royalicious.blogg.se/
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Ja vilken tur kisse han är :-)

Han kommer nog gilla sin igloo.



Ja våra pojkar älskar verkligen att få gå i skogen med oss. Tänk att det finns katter som aldrig får komma ut :-/ tycker väldigt synd om dom. Katterna lever verkligen upp av promenader.

Ja men det är ju super med igelkottar, ja som du säger så käkar dom ormar men sen är dom ju supersöta också :-)

Va skönt att Zigge undviker vägen. Verkligen smart kisse.

Datum: 2010-05-15,Tid: 19:43:51
URL: http://kattfamiljen.se/
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Just nu borstar vi tänderna 1 gång i veckan. Men jag kommer behöva åka till veterinären och ta bort tandstenen dom har fått men sen efter det skall jag fortsätta borsta ca 1 gång i veckan så man förhoppningsvis slipper tandsten i framtiden.

Tror inte tandvårdstillägg gäller på tandsten, det gör den inte på vår försäkring i alla fall. Jo dom flesta proteseterar i början men vänjer sig efter ett tag. Det bästa är en kompressliknand fingertub man kan köpa hos veterinären. Tandborste blir lite klumpigt tycker jag. Eller bara rulla en kompress runt fingret och gnugga. Just nu har vi Bucacats tandkräm. Har dock hört att det finns en billiagre hos veterinären, skall köpa den nästa gång.

Ja visst är det tråkigt när folk inte bryr sig om att katterna skulle behöva komma ut och få stimulans och frisk luft. Som du säger så är det ju inte så svårt att lära dom gå i sele.

Datum: 2010-05-15,Tid: 19:43:51
URL: http://kattfamiljen.se/
Postat av: M A L I N H E

SVAR. vad kul att du vill vara med i min tävling! :)

Datum: 2010-05-15,Tid: 19:43:51
URL: http://malinhee.blogg.se/

Meddelandeformulär:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Bloggadress/hemsida (om du har):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0