Mina mysvänner

Just nu ligger jag bredvid Astor och myser på en madrass i hallen.
Egentligen ska den hem till mammas bror, men nu har vi lagt beslag på den!

 

Jag har försökt mysa lite med Zigge också. Men han bara blänger på mig.
Hoppas att Zigge ger med sig snart och blir min vän! Jag vill  så gärna leka och mysa med honom!!

Lämna tassavtryck här
Postat av: Sophia & Katterna

Myyyyyyyyyyyyysigt!

Datum: 2010-03-01,Tid: 12:29:59
URL: http://royalicious.blogg.se/
Postat av: Heidi,Kattfamiljen.se

Mysigt du och Astor har det :) hihi jag tror nog att sigge snart är din kompis. Ni kan ju ligga bredvid varandra alla fall.



Sv: Ja på landet finns nog nästan alltid okastrerade honor. De ju inte säkert han sticker men man skall nog vara mer uppmärksam innan kulorna åkt ;)

Ser fram emot lite busbilder. Va roligt att han vågar gå runt på gården lite nu :)

Men de ju bra att Sigge får massa uppmärksamhet han också, kanske lättare att acceptera "lillskiten" då ;)



Datum: 2010-03-01,Tid: 12:29:59
URL: http://kattfamiljen.se/

Meddelandeformulär:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Bloggadress/hemsida (om du har):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0